11 juli 2011

Namnfest

Har vi haft idag för vår älskade lilla tjej.!! Och min stora tjej kom hem idag efter 2 veckor hos pappan. Saknat henne galet mycket har vi gjort.!!









Förberedelserna för tårtan
Och så här blev resultatet.;)






Supernöjd blev jag.;) duktiga jag, haha
Sen gjorde jag cupcakes



Allt gick i rosa och grönt.. Gröna dukar på borden ute i trädgården, hade ju supertur med vädret.
Och rosagröna blomdekorationer på borden som fina mamma gjort.



Vi bjöd på grillspett och kycklingklubbor pasta sallad och potatisruccola sallad dränkt i vinäger:) mums..
Sen blev det kaffe och tårta och paket..







Av farmor och Hans fick Klara en åkpåse till vagnen så hon sitter skönt i vinter och inte fryser, paul frank finaste:) och en vacker skyddsängel så hon kan känna sig trygg..



Supersött guldhalsband med nalle av fina mormor..



Hjärtarmband av faster Emelie och barnen.:)



Supercool fjäril som hon kommer jaga runt hela huset om ett par månader av söta Idaho med familj..



Söt klänning och bestick av faster Frida.:)



Av faster Johanna med familj.. Nu ska det sjungas.:)






En tummen snutte och haklapp av Sannis med fina familj:) dessa två föll direkt i mammans smak och Sanna köpte nog det hon tyckte var fult för då gillar jag det:) haha klara gillade och prata med tummen.
Och en fin vit skål med..



Bestick och tallrikar av David Heidi och Linnea.:)



En fin gåstol av Erika Tobbe Hugo och Mattse.:) Klara älskade den.!!



Diamonds are a babys best friend.;) en liten ring i kedja med 0,1 karats diamant i. ( ställer lagom krav på pappa kåji i framtiden) av finaste Tina och Timmy..

Så en super nöjd tjej tackar alla som kom och för alla fina paket.. Och även föräldrarna är mycket nöjda med dagen..





När gästerna gått hoppade barnen i poolen för ett svalkande dopp





Mina fina älsklingar.!



Nu sover alla barnen som slagna hjältar och snart även modern..

Imorgon ska älskling fixa husvagnen, vi ska bygga en extra garderob och en våningssäng åt dom stora barnen.. Är det fint väder så åker jag å barnen och badar lite annars hjälps vi åt med husvagnen. ( kanske lättare för Kj om vi åker och han får jobba ifred) hihi


Natt natti
// Jen

Location:Hasslövägen,Nättraby,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar