08 november 2010

Helgen som gick..

Fullt ös i helgen.. I fredags hämtade jag sessan å vi handlade det sista inför halloween festen hon å Märta skulla ha för klassen.. Sen spökade vi ut oss (bokstavligen) och drog på fest..:)






Ha ha..
Alla hade jättekul å det blev lyckat..
Lördagen tog vi det lite lugnt älsklingen bytte vinterdäck på fälgarna och donade..
Söndagen kom med sång tårta å paket till mig.:)



Blommor



Tårta



Och choklad..:) fick superfina halsband av mina älskade barn, så kul när dom verkligen väljer något själva.:)
Så då var man 31..!!!
Ja ja så kan de gå.:)

Idag vart vi på läkarbesök hos en surkärring till läkare på MVC.. Allt såg bra ut men surt som citron sa hon att hon rekomenderade inte mig att ut å resa i mitt läge.. Mongo tant till att vara sur, ja ja fick mitt intyg vilken vecka jag var i iaf och gick..
SEX.... Dagar alltså är det kvar tills vi åker till värmen..
Ska bli underbart..:)







Bjuder på två bilder på mina favoritpojkar



Och en på min sessa som skär ut en pumpa.:)

Night.. Sleep tight..
-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar